Treningsinnkjøp!

Da vi var i Trondheim kjøpte jeg denne spikerputa;


Er helt avhengig av spikermatta som restitusjon, men kommer ikke til med den overalt som lår, nakke og korsrygg, så da jeg så denne på biltema var det ikke tvil om at jeg måtte kjøpe den!

Så fikk jeg en pakke fra Flex Fit!
Skulle egentlig bare ha eggehvite men ting tar alltid av når jeg bestiller fra treningsbutikker, haha!

Har ikke fått testa smak og konsistens enda fordi jeg presterte selvfølgelig å bli syk og da frister ekstremt lite. Skal se om formen og matlysten er bedre i morgen så da skal dere få høre hva jeg synes! Det er som dere ser på pakken tilsvarende 33 eggehviter per flaske og jeg skal ha 5 om dagen, så har jo i to uker da!

Har ikke hatt løftebelte på sikkert et halvår! Fikk jo et helt nydelig better-bodies belte fra Bodil i bursdagsgave men en dag lå det ikke i baggen min lengre (!?!) aner ikke hva som har skjedd, men tipper det må ha falt ut en gang vi har trent i Trondheim eller Kristiansund, siden det ikke er å finne verken hjemme her eller på Impulse. Det var jo i grenseland stort da, så hadde vel kanskje måtte kjøpt nytt uansett så får trøste meg med det. Superdeilig belte!


Denne shortsen ble bare med av èn grunn, den farga stripa på siden!

I tillegg var den på salg, så why not! Små i størrelsen, så måtte ha large. I Reebok klær har jeg liksom xs/s så det er stor variasjon på størrelser. Glad jeg sjekka i størrelsesguiden.


Denne ble også bare med som en bonus! Alltid likt dip-dye fargede klær, og fargen, og prisen. Haha! Hater denne type topper da, brukte alltid racer-back topper mellom 9-andreåret så gikk lei. Dessuten forstørrer disse toppene skuldrene mine, og ikke på en god måte. Men kanskje jeg liker de igjen en dag!

I går på kvelden begynte stemmen min gradvis å forsvinne, i tillegg til at jeg ble helt tett i halsen og det føltes som jeg hadde svelgt en Lychee (Google it). Jeg var såppas sliten at jeg sovna til tross for smertene men i dag har jeg fått smertestillende servert på sølvfat både fra mamma og Andreas. Jeg bruker aldri tabletter lengre. Om det er hodepine, ryggsmerter eller menssmerter så biter jeg bare sammen tennene og bruker naturlige “remedier” så jeg syns faktisk at det er helt greit at jeg bruker det for å komme gjennom de to neste dagene, håper i alle fall det ikke varer lengre enn det.

Nå skal jeg forhåpentligvis få ei knallgod natts søvn og vokne med litt mindre smerter enn i dag. Må få skifta på senga før jeg tar kvelden da, hvis ikke risikerer Andreas også å bli syk! Det blir dagens største utfordring.. haha.

5 kommentarer
    1. Hi! Someone in my Myspace group shared this website with us so I came to give it a look.

      I’m definitely enjoying the information. I’m book-marking and will be tweeting
      this to my followers! Terrific blog and great design.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg