Juni i bilder!

Har vert sjukt lite her inne i det siste, har nok vert en del å skrive om sånn helt egentlig, men kommer alltid til kort. Andre ting blir prioritert over fotografering og da har jeg ikke bilder å legge ut og da blir det heller ikke skrevet noe!

Her kommer da Juni i bilder, to dager for tidlig!

Så, hva har skjedd denne mnd da?

I starten hadde jeg fullstendig Stikk-ut dilla og dro på en del turer. Innerdalen, Håsøran rundt, Vettafjellet her hjemme. Roparen og Kleiven i Surnadalen. Saksa og en forferdelig tur til jeg allerede har glemt navnet på i Halsa. Så dabbet det av. Kjipt vær og generelt dårlig form egentlig. Fikk også ‘bekreftet’ at leggene, spesielt den venstre leggen så absolutt ikke er fri fra problemer (betennelse går jeg ut fra).

Så var vi på Agility-kurs for å trene Neo som var fantastisk morsomt, farget håret grønt (teal) som også var en gøy forandring. Hatt mange knallgode økter, begynt med fysioterapi for skuldren igjen som jeg hadde glemt helt siden sydenturen i Mai.

Jeg har ikke nådd et eneste av målene fra sist ‘månedlig gjennomgang’ men ble gledelig overrasket over at fra 2 Juni og til nå så har jeg gått ned 1cm så og si på alle målepunkt men ikke over bryst som får meg til å tro at det faktisk kan være musklene som har ‘dabbet av’ litt. Likevel er det lov å håpe at det fungerer at jeg ikke kaster meg over all usunn mat jeg finner og i det minste prøver litt å gjøre ting riktig.

I helga var vi på Åge Aleksandersen konsert som egentlig var kjempegøy men som vanlig ble jeg litt overstadig, men jeg var heldigvis langt fra den eneste og jeg gjorde ikke noe “galt” – var bare veldig hæppy og overalt hele kvelden.

Så over til mål!
Jeg har riktig nok ikke engang skrevet et innlegg som dette siden April, men målene der var å gå ned i fettprosent (Og det klarte jeg vel egentlig fordi jeg følte meg smashing i Kreta), fysioterapi ble glemt så den gjorde jeg så absolutt ikke i Mai, men har begynt nå! Ny max i markløft klarte jeg heller ikke fordi jeg tok den gamle max’en først å da var ryggen fullstendig tappet.

Målene for juli blir da de ovenfor, og en del andre mål!

Ned 3cm i hoftemål.
Hofta har jo mest fett så det er mest å hente der og resten av kroppen min er veldig synkron sånn at mister jeg 3cm der så går jeg ned overalt ellers også. Poenget er å komme meg tilbake til Mai-formen for da kunne jeg se synlige magemuskler i riktig lys og før jeg spiste noe… hehe.

Max-test!
Veit ikke hvor mange av disse man ‘kan ha’ på en mnd, men har lyst å sjekke både back-squat, front-squat og markløft. Man kjenner jo tidlig i ei treningsøkt om man har en max test i seg, og det er faktisk ikke ei uke siden jeg hadde ei knallhard knebøy og markløftøkt så blir nok ikke før over helga før jeg kan teste noe uansett.

Blogge mer!
Jeg har jo ikke lesere, men synes det er gøy for min egen del å ha mye å se tilbake på. Skal få skrevet alle innleggene for de siste mnd også så fort jeg har tømt kameraet.

Trene mer cardio og stretching.
Alle treningene mine er jo egentlig cardio fordi det går på tid og er ofte “team økter” så man må kjappe seg for at nestemann skal kunne hive seg over øvelsene. Likevel trenger jeg mer rein cardio. Hvis skuldra blir bedre skal jeg begynne å ro mere fordi det er faktisk gøy. Tøying er jo drittkjedelig så det må jeg nok dele opp, tøye litt morgen og kveld f.eks. Mistet jo all mobiliteten min de siste mnd så.

Det er jo mange andre mål jeg egentlig har fremover, men frykter det er å ta vann over hodet å ha så mange mål på èn mnd. Fler innlegg kommer, jeg sverger!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg