Fagprøven!

Dette blir første av flere innlegg som foeklarer min inaktivitet.

Mandag og tirsdag hadde jeg fagprøve. Skiftene begynte 6 og jeg voknet klokka 3 begge dagene i full panikk for at jeg forsov meg. Heldigvis gikk jo prøven veldig bra, og jeg besto, meget godt.

All skrekken forut før prøven har gjort at jeg egentlig har gått rundt i ei slags boble hvor alt annet enn egne tanker ble nedprioritert, å da ble det ikke trening eller noe annet sosialt og jeg fikk rett og slett brakkesyke. Jeg har vert deppa i flere dager, selv etter at jeg besto prøven, fordi jeg har stengt meg selv inne.

I går var så og si hele familien innom for å gratulere meg, spise kake og drikke kaffe. Jeg fikk blomster i en steinkrukke (forma som et hjerte♡) av mamma og hvite roser med besteforeldra og idag kom kjæresten hjem med TO tightser i fagbrevgave!

Jeg har så utrolig mange flotte mennesker rundt meg at uansett hvor dyster jeg var den uka, så *snappet* jeg meg ut av det.

Dagen idag har vert utrolig god nettop på grunn av gårsdagen, så jeg føler meg mye bedre! Jeg er en dobbelt fagarbeider med de beste folka rundt meg, så jeg har ingen grunn til å være missfornøyd med noe!

4 kommentarer

Siste innlegg