April i bilder!

Da skal jeg for en gangs skyld være tidlig ute med dette innlegget! Dette er måneden i bilder!

Jeg kan vel starte med å gi meg selv litt skryt! Jeg har klart å vri over mentaliteten min nok til å faktisk mane frem litt bedre selvtillitt. Det at folk mener at jeg har et forvridd selvbilde synes jeg er helt feil, for det er en så tydelig link mellom min personlige lykke og hvor mye fett jeg har på kroppen at det går ikke an å benekte at jeg faktisk ser meg selv sånn jeg faktisk ser ut. Ja jeg er sikkert uenig med mange om hva som er pent, men jeg liker helt klart meg selv med mindre fett selv om det betyr mindre former.

Dessverre så er det også en direkte link mellom hvor ‘stor’ jeg er og hvor flink jeg er med kosthold. Jeg har hatt et meget anstrengt forhold til mat denne måneden. Jeg har ikke på noe sett og vis kontrollert inntaket mitt, ihvertfall ikke siden 12 April, og da er man plutselig oppe I 20dager med dårlig kosthold. Fem matbilder på en måned kan bare bety en ting, og det er at kosthold absolutt ikke har vert i fokus. Jeg har heldigvis ikke skeiet fullstendig ut og har knapt nok gått opp, men siden jeg hadde knappe 0.5kg I minus forrige måned også så ser jeg at drømmen om perfekt sommerkropp sklir lengre og lengre unna..

Det som bekymrer meg enda mer enn kostholdet er antallet hviledager og dårlige treningsøkter. Jeg kommer ikke på èi økt denne måneden som var sånn “YES, det her føltes bra!”. Jeg løfta jo 100kg i markløft èn gang på èi økt, men jeg synes ikke det er godt nok siden det ikke engang er et maxløft. Jeg hadde vel èi skikkelig sliterøkt og èn ren cardiodag. Det er alt for lite på en måned, jeg burde faktisk ha et minimum av fem økter I uka, og siden jeg skal ned I fettprosent burde ihvertfall tre av de ha inntil en time cardio.

Jeg shoppet helt sykt mye i april. Jeg fikk bonus fra jobben pluss at jeg har hatt bursdag som betyr dineros, og det har jeg selvsagt dratt nytte av. Seks Nye tightser, fem nye topper, ihvertfall èn kjole og en shorts er noe av det jeg har kjøpt inn. I tillegg har jeg satt på vipper og bleiket håret så det har gått med noen høvdinger denne måneden, langt fler enn normalt.

Likevel har jeg klart å spart opp veldig mye til Kreta-turen! Når jeg ser på kontoen så veit jeg at jeg kommer til å leve godt der nede i forhold til hva jeg har gjort tidligere reiser som har vert dårligere planlagt.

Ikke en kjempebra måned trening og kostholdsmessig, men å få det I perspektiv som dette gjør noe med motivasjonen kjenner jeg. Nå blir det slutt på tullet, sommerkroppen må prioriteres!

Målene for Mai er;
Fortsette å gå ned i fettprosent/cm.
Jeg må bare være streng mot meg selv i dagene frem til jeg reiser, for jeg orker ikke å tenke så hardt på kalorier når jeg er i syden. Så får jeg bare være ekstra flink i tiden etter vi kommer hjem også. Det som er litt kjipt med Mai er jo feiring av nasjonaldag og konfirmasjon til broren min, men jeg får bare holde meg unna alt usunt bortsettfra disse to dagene og den uka jeg er bortreist for å kompensere.

NY PR i markløft!
Nå har jeg vert stillestående lenge nok! Nå skal jeg klare å få 107,5kg eller mer opp fra matta, koste hva det koste vil (Eller kanskje ikke så brutalt da)

Trene fysio!
Jeg må bli mer konsekvent med å trene fysio annenhver dag. Jeg tror faktisk jeg skal sette meg opp ei plan ASAP for å faktisk ha kontroll på hva som skal gjøres når denne måneden.

Wish me luck people..

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg