Vippe-extensions refill!

I dag dro jeg til Jacklin’s og fikk etterfyllt vippene mine. Det var blitt veldig “skabbete” så det føltes sykt fresht å få fyllt på!

FØR;

ETTER;

 

FØR;

ETTER;

Det ene som er sjukt irriterende for meg er at mine ekte vipper er så sykt lyse at det vises veldig godt at det er fake. Heldigvis vises det bare når øynene er lukket.

Jeg kjøpte meg også en olje ment for hodebunn. Sliter med sår, tørr og ubehagelig hodebunn og de andre oljene jeg har er ikke ment til bruk i hodebunnen, så tenkte det var verdt et forsøk.


Fikk med den søteste lille reiseflaska med pipette også da! Testa den her ista, men veit ikke om den har fungert enda. Føles litt mindre sårt allerede, så håper det funker!
 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg