Let’s travel together!

Nå er jeg helt sykt klar for å ut og reise! Turen går jo nå først til Kreta, men jeg føler jeg vil ha mer!


Jeg har lyst å dra Europa rundt, men jeg har også lyst å ut av Europa igjen. Jeg har jo såvidt dyppet tåen over i Asia (Tyrkia, 2013) men jeg har lyst lengre. Jeg vil til Australia, Afrika, Usa, Thailand og det hadde vert helt rått å få opplevd Kina selv om det kanskje ikke er den mest vanlige plassen å dra til på ferie. Jeg har også lyst til Brasil, men har fått klar beskjed fra Andreas at det er uaktuelt på grunn av all kriminaliteten der.

Jeg har bare så lyst til å oppleve dyrelivet, nature og kulturen verden over. Det er èn ting å se bilder på nett, men å oppleve det er hva jeg ønsker – og det ønsket er sterkere nå enn noen sinne før.

 

4 kommentarer

Siste innlegg