To fjellturer!

Jeg skulle egentlig ta hver enkelt “hendelse” i korrekt rekkefølge fra først til sist (Fra Maratonet frem til nå), men sånn som bilder fra bursdagen min, gaver og innkjøp trenger jeg jo ikke stresse med, og det er ca 700 bilder å gå gjennom så det er litt av en jobb å få til de innleggene, så da tar jeg de nylige tingene først!

På søndag var jeg, Andreas og Neo på tur til Børsetsetra som ligger I Øksendal. Vi var så utrolig heldige med været så det ble en knalltur!

Jeg hadde med med speilrefleksen men jeg jobber fremdeles med å få til innstillingene korrekt, så av de 150 bildene jeg tok ble det ikke så mange imponerende resultat dessverre. Jeg er nødt å finne tid til å sette meg ned og lese litt om innstillinger, evt se på videoen som var med.

Prøvde å få til sånn stilig effekt med utvidet lukkertid (Slik at vannet ser ut som et slør), men de bildene som faktisk ble bra fikk et merkelig format jeg ikke får åpnet på pc eller mobil (CR2).

Ler meg ihjæl av disse bildene av Neo! Bare så det er nevnt så kaster vi snøballer til han som han spiser, det at denne ser ut som den traff han i hodet er ikke meningen, men de er såppas myke at det går helt fint med han. Gidder ikke å få PETA etter meg på grunn av noe som dette. Haha.

Som hver gang jeg er på børsetsetra matte jeg selvfølgelig opp på taket.
“Ta et kult bilde av meg når jeg hopper da”

“Weeell fuck”

Ser vondere ut enn det var, enda godt jeg er semi-tøyelig!

Min lille familie ♡


På bildet under her fikk jeg delvis den effekten jeg var ute etter, men bare delvis.

Idag gikk turen til Gjersvollsætra sammen med Bestefaren min, Broren min og Neo. Vi var vi ikke like heldige med været som på søndag, men det var oppholds og turen ble veldig fin likevel, men som dere ser blir bildene veldig “grå” og kjedelige i motsetning til når det er sol!


Når neo legger seg ned og faktisk er rolig nok til å ta bilde blir jeg så utrolig varm i sjela! Det skjer nesten aldri og dokumenteres hver eneste gang på Neo sin helt egne instagram; Miniaussieneo.


Det her er ikke “Gjersvollsætra”, bare ei lita hytte som er satt opp for de som går på tur opp hit. Sætra var rett og slett en rektangulær steinmur som var forfalt. Tok noen bilder men var ikke mye å se på egentlig.

I går hadde jeg 5×5 med back-squat som jeg faktisk kjenner litt i låra. Jeg elsker styrketrening, men jeg tror at fjellturer kommer til å bli prioritert fremfor styrketrening i sommer, for det er virkelig dette som gir meg mest glede!

6 kommentarer

Siste innlegg