To treningsøkter!

Her kommer de to siste øktene mine!
Mandag;
Markløft og Back-squat!
Jeg ville ha ei “Hellvetesøkt” og da fikk jeg for meg 666, så da døpte jeg økta for det. 60kg på stanga, 6×6 reps back-squat. Det gikk egentlig greit, men rep nr 6 var tung egentlig på alle settene.

BSus-c6gxkp
På markløften hadde jeg ikke noe oppsett egentlig, så det ble mye kluss, en rep her og en rep der med økning opp til 100kg. Det ble med den ene rep’en fordi jeg ville teste max (105kg) og det gikk ikke. Andreas var helt ferdig og bare satt og venta så da avslutta jeg økta etter den ene repetisjonen (Men naturligvis med mange på lavere vekt først)
Idag var økta litt mer strukturert fordi jeg hadde en plan (Og det er ei økt jeg kjørte hele tiden I februar/Mars).
Begynte med de tre fysioøvelsene mine med 3×15 på alle, deretter push-ups og pull-ups. Kjørte 2×15 og 2×10 på pull-up (Eller ring-rows som er skalert versjon) og 3×10 – 1×20 på push-ups som også var skalert ved at jeg sto mot en høy benk. Jeg har mye mer igjen for å skalere den enn å kjøre den på knærne på gulvet kjenner jeg altså. Føler teknikken sitter veldig bra (Sikkert fordi jeg har fiksert på det) så nå ønsker jeg å forske mer på ring-rows, for jeg føler at noe ikke stemmer, og at jeg broker feil muskler.
 
Fikk også råeste gaven fra Tora idag (Forskudd på bursdagsgave/bygave fra NY)
BSwYRKdAAV3

Jeg samler jo på logo-skjorter I bomull fordi de er så digge å trene I, så denne var midt I blinken!

Cya!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg