Progresjon tre måneder!

Før målte jeg hver femte uke på grunn av skiftplanen min, men nå måler jeg annenhver uke for å bedre se hva som fungerer på min kropp. Nå er det tre måneder siden jeg begynte og det er på tide å se over resultatene.

Resultatene så langt i år (fra tredje januar til nå) er;
Vekt; -3,4kg
Bryst; -1cm
Midje; -5cm
Hofte; -7cm (-0cm)
Rumpe; -3cm
Lår; -2,5cm

 Som dere ser skrev jeg -7 (-0) fordi jeg er ikke 110% sikker på at jeg har målt på samme plass hver gang. Navlen min flytta seg når huden ble strammere, så det er jo naturlig at hvor jeg tar mål forandrer seg litt også.

Resultatet er ikke så mye som jeg hadde trodd og håpt, men en kilo i måneden er faktisk bra. Jeg har ikke fulgt en plan eller hatt noen restriksjoner på middag for eksempel, så resultatet er jo positivt. Det er en veldig jevn nedgang som kanskje er enklere å holde på fremover også så jeg slipper det der jævla jo-jo slankinga. Men det må jo nevnes at jeg kunne tenkt meg å ha før sommeren slik at det faktisk går an å kose seg litt med utepils og grilling uten at hele bufferen min sprekker og jeg er tilbake ved start. Kanskje (Og kanskje med stor K her altså) så kan jeg vurdere plan nå etter bursdagen min, for jeg kan garantere at kostholdet ikke blir så jævla godt hverken den dagen eller i Mai når vi drar til Kreta.

Uansett, her er ihvertfall resultatet etter tre mnd med helt vanlig sunt kosthold;


Disse bildene er tatt så og si med 100% samme vinkel på kamera og alt sånn, så det er en veldig korrekt representasjon av fremgangen. Jeg har krympet mye mer denne veien da, så “kulemagen” er fremdeles i full “vigør” dessverre, men den har jo blitt mindre den også (Tror jeg?)

Likevel det ène som reddet målingen fra å bli skuffende er faktisk èt bilde som jeg tok med speilrefleks.

Jeg har ALDRI hatt flat mage, og heller da aldri opplevd å være markert, men bildet viser at jeg faktisk er det nå hvis jeg stremmer magemusklene (Bittelitt) Jeg vil ikke vise det bildet fordi det er tatt med speilrefleks og kvaliteten gjør at det rett og slett ikke er mye som blir overlatt til fantasien, men kanskje en dag når jeg har mer å vise frem, eller jeg ikke trenger å knipe magemusklene så hardt at jeg nesten tisser meg ut for at det skal vises.

Wellwell, that’s it egentlig! Hadde ei ganske god (men kort) ryggøkt idag som dere skal få høre mer om senere!

4 kommentarer

Siste innlegg