Markløft!

Nå føler jeg endelig at jeg kommer meg en vei med markløften etter å følt meg ganske stillestående lenge!

Jeg kjørte jo 5×5 på 90kg her om dagen, og idag kjørte jeg 10×10 på 70kg! Det er 7000kg det! For å si det sånn så kjennes det også.

Jeg var så sykt sliten de siste fire settene at jeg nesten ga meg, men jeg kom meg gjennom det! Staheten lenge leve.

Nå ligger jeg flatt på spikermatta med fullt trykk på korsyggen, håper på å forhindre noe stølhet, for i morgen har jeg delfagprøve! Blir spennende å høre hva en nøytral tredjepart mener om jobben jeg gjør!

Nå er det kveld her iallefall, så er det påen igjen i morgen!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg