God morgen!

I dag våknet jeg av meg selv i 8tiden! Deilig å våkne tidlig av meg selv for en gangs skyld.

Sto opp og stekte pannekaker. Vi har testa et nytt proteinpannekakepulver fra Star Nutrition. Pannekakene blir litt tørre, men smaken er god nok i seg selv!


Nå har jeg vert helt i ro egentlig i tre timer. Spiste opp maten mens jeg så på Breaking Bad. Fått skikkelig dilla på den serien, men eneste gangen jeg får sett den er på dagtid som er fullstendig idiotisk med tanke på at mesteparten av serien foregår i mørket.


Dere kan jo se gjenskinnet selv i de lyse scenene her.

Etter jeg hadde spist opp fortsatte jeg med tegningen, men har egentlig ikke kommet stort lengre, bare fått inn noen detaljer til her og der.

Nå skal jeg straks på spinning med Frank, har ikke trent Cardio eller spinning på sikkert en måned så dette kan bli spennende!
 

6 kommentarer

Siste innlegg