Masquerade

Nå sitter jeg bare å drømmer meg bort i retning av min kommende bursdag.

I går var det akkurat tre uker til, og selv om tiden så langt har gått fort etter jeg bestemte meg for å ha maskerade som faktisk er tre uker siden, så føles det sjukt lenge til! Jeg veit jo tia kommer til å gå ganske fort fremover men likevel. Jeg har prøvd å tenke litt på dekorasjoner osv, men det står rett og slett litt stille. Hvordan dekorere for maskerade liksom, når jeg ikke engang har ei lysekrone?


Ender vel opp med at jeg lager noen masker av papir og legger/henger de opp rundt om kring. Ellers vet jeg ikke hva jeg kan ha. Heliumballonger er helt uaktuelt med tanke på hvem som er mine venner, da blir det rett og slett inhalering på alle mann.

Har (U)heldigvis god tid å finne ut av det på!

Når det kommer til sminke så har jeg bestilt og mottatt en shitload glitter i tillegg til at jeg fikk “mermaid-kit” i julegave, så det blir overdrevent uansett!

Går vel for svart og sølv sånn som dette;

Med litt inspirasjon av “Mermaid makeup”

Tror nok jeg dropper turkis hår og bryn, men ellers ser det jo ganske awesome ut da!

Gjerne kom med tips til meg både med tanke på sminke og dekor!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg