Kosthold!

Helt siden januar har jeg jo prøvd å kutte ned på det som er usunt, og det har jo gitt resultat. Men det har stoppet opp litt siste tiden, jeg har jo ikke så veldig mye å ta av lengre, og da er det nsturlig at det går treigt, så jeg prøver å være enda sunnere!

Går mye i kalkun, kesam, smøreost, salat, CC og frukt.

Fruktsalat er genialt som erstatning for middag når jeg ikke har tid eller gidder å lage ‘ordentlig’ middag. Ligger rundt 3-400kalorier alt etter størrelsen pp fruktene som blir brukt.

Denne er jo min nye favoritt! Kan ha så og si akkurat det du ønsker i den. Bruker selv å smøre philadelphia fullkornsøefsa, legge på skinka og strø over litt cc før jeg varmer den 30sek i micro. Topper med salat.

Jeg regna ut at denne UTEN CC inneholder 212 kcal, så legg til cottage cheese og vanlig ost så hsr man en fullverdig middag (evt. Spis to)

CC, Kesam Lime & fryste blåbær! Dette spiste jeg masse i 2015 men har rett og slett “glemt” hvor godt det er! Ikke minst at det er kjempesunt og proppet av proteiner!

Proteinpannekaker (fra proteinfabrikken) og CC og sukkerfritt syltetøy er et episk måltid som kveldsmat etter trening! Smaker nydelig!

Hva jeg spiser til middag de fleste dager styres mye godt av “godtlevert” og heldigvis har de veldig fornuftige og sunne oppskrifter! Ligger om lag på 2-300 gram kjøtt og masse grønnsaker i nesten alle middagene.

Så det er sånn ca hvordan kostholdet mitt ser ut! Blir en og annen banan og riskjeks om jeg er småsulten men ikke orker å lage et lite måltid.

Håper det gir resultater, for hvis det ikke gjør det veit jeg ikke hva jeg må gjøre for å få vekk det siste av “kjærlighetshåndtakene” og muffinsmagen.. haha. Det er tross alt ikke mye igjen å kutte på her! Jeg prøver å holde meg unna alt av godteri og snacks 2/5 helger også (de helgene jeg jobber) og jeg spiser svært lite godis de helgene jeg ‘har lov’ også.

Jeg tror og håper jeg får resultat! Fingers crossed!

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg