Flere innkjøp!

I går fikk jeg ytterligere to ting i posten!

En kjole og en pelsbolero! Jeg er ikke fan av pels på generell basis, men det er jo litt classy, og jeg måtte ha den til bursdagen min. Det er direkte herming av Serena Van Der Woodsen (gossip girl) sitt antrekk på maskeradefesten de har en episode.

Min er noe slappere enn denne, men jeg likte den!

Det andre som kom er kjolen jeg h5sr på under! Vil ikke avsløre den helt da også denne kjolen skal vises frem for første gang på bursdagen min!

Jeg veit at ingen (max 1) av de som kommer leser bloggen, men jeg liker å ha noe å ‘spare på’ frem til da.

Dessuten brukte jeg “Calvin Klein” undertøy da jeg prøvde kjolen – og la oss si det så Kleint ut 😉 😉 😉

Gleder meg kjempemasse til bursdagen min! Håper jeg ikke bygger det for mye opp i hodet, og at det blir så bra som jeg tror og ønsker!

Xoxo – Gossip Girl

Juuuust kidding.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg