Nyeste innkjøp!

Har lyst å dele et par av mine siste innkjøp! Det er ikke så mye, egentlig, men det er jo noe.


Denne kjolen er ikke helt ny, men det er første gang jeg har brukt den!

Jeg kjøpte også ei jakke i Trondheim som passet perfekt til denne kjolen, og egentlig alle lengre kjoler!


Råfin Vanucci jakke som jeg var så heldig å få kjøpt til omtrent 25% av originalpris så det var et skikkelig kupp!

Siste jeg vil vise frem for denne gang er et par nydelige sko!



De var dessverre for små så jeg får ikke brukt de før de nye kommer, heldigvis var selgeren kjempehyggelig og var villig å sende et nytt par i en størrelse opp for bare $10.

Ellers venter jeg på mange klær og andre ting som jeg gleder meg til å vise frem!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg