Deilig dag!

Idag ble til tross for en litt brå start en hærlig dag! Sto opp seint, koste meg med tv-serier til klokka 15, laget et nydelig måltid med bratwurzt, dro på trening og kjørte 4×4 med 82.5kg

video:video

Da jeg kom hjem fra treningen fant jeg nykjolen i postkassen ♡ Den var så sykt mye bedre enn forventa, og jeg ble skikkelig glad!

Gleder meg sjukt til det er vær til å bruke den, og selvfølgelig å bruke den på Kreta i Mai!

Toppet det hele med gode 40minutter svømming og litt undervannsrugby. Jeg er absolutt ikke stødig hverken på det å klare å svømme, synke eller puste korrekt, i tillegg til at jeg har kraftig klaustrofobi så jeg får lett panikk under vann. Så langt er det eneste jeg har klart bra å blokkere et mål fordi jeg la meg oppi bøtta som er mål.

Avslutta svømmingen med et lite femminutt i badstuen mens jeg tørket meg, som var helt sjukt deilig!

Tenk at disse små tingene kan gjøre så mye med dagen min da gitt! Helt fantastisk. Nå står 8t jobb for tur! Idag er jeg på kran, og det er naturligvis aldri feil!

Hva gjør DIN DAG bedre?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg