Fjelltur!

De to siste dagene har vert utrolig deilige da jeg har fått vert på hele tre fjellturer! Utrolig deilig å komme seg ut igjen og gå tur.

Første turen gikk til Viksætra. Her begynner vi ganske høyt oppe så utsikten er fantastisk!

Vi var så heldige å få med oss Kelzi på den turen, og hun og neo hadde det utrolig gøy!

Deretter leverte vi Kelzi hjemme og gikk til Halsen.

Dessverre er det mye trær på toppen så fikk ikke utsiktsbilde derfra, selv om jeg naturligvis med rå kraft rev ned treet på bildet over. Bedre utsikt et tre om gangen.

Idag gikk turen til Rennsetvannet, en litt lengre tur så vi nådde helt opp til snøen!

Det var faktisk litt skummelt å stå helt ute ved kanten som på det nederste bildet, det var så bratt at vi tok ikke sjansen på å la neo gå fritt engang.

Akkurat nå er jeg utrolig sliten i anklene og leggene, og tror faktisk jeg har ei skikkelig muskelknute i høyre side av hofta. Det er vel uvant for meg etter en vinter uten turer, så i morgen ender vi nok opp med en lett gåtur på flatmark!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg