High hopes.

Jeg setter kanskje litt høye krav til meg selv, og da blir jeg ekstra skuffa hvis jeg ikke klarer å stille til kravene mine.

På plan (ikke inkludert oppvarming) sto 3×84% 2×94% og 3×1 på 100%

For meg ble det da 85kg, 95kg og 102,5kg.

85 og 95kg gikk jo greit nok som dere ser på videoen, men 102,5 ble elendig teknikkmessig og jeg klarte bare et av 3 løft. Jeg klarte heller ikke 100kg da jeg innså at 102,5 var døfødt, men endte opp med å ta de to siste repsa på 90kg – og selv det var problematisk.

video:video

Jeg blir bare så jævla skuffa når jeg jobber og jobber og følger ei plan for å forbedre meg, og når “push comes to show” klarer jeg ikke å prestere.

Jeg var helt bestemt på å klare denne økta, og gleda meg til en “win” men jeg fikk den ikke idag..

Jeg var sjukt sint der og da, sikkert plagsomt for de rundt meg å få en ‘hissy-fit’ på senteret, men jeg er utrolig streng med meg selv og setter så høye krav og forhåpninger til hva jeg kan prestere, at jeg klarer ikke skjule skuffelsen..

Jeg var sint, men jeg innser jo mer og mer at det er det ingen grunn til. Jeg kunne hatt en dårlig dag. Jeg kan være sliten etter jobb selv om det ikke føltes slik. Jeg kunne vert for snar til å ta denne økta da det faktisk bare er en dag pause siden forrige markløft-økt.

Det er mange ting som kan ha spilt en rolle i hvorfor det ikke gikk, så det trenger ikke bety at jeg ikke får fremgang, bare at fremgangen ikke vistes idag.

Jeg får ta det hele med et smil, tenke at “jaja så var ikke dette min dag” og krysse fingrene for at min dag er rett rundt hjørnet!

God natt!

4 kommentarer

Siste innlegg