Trening 230117!

I går hadde jeg markløft-økt igjen som hver mandag de siste fem ukene! Jeg var helt sikker på at det kom til å være forferdelig tungt, I grenseland til ikke gjennomførbart, men det var faktisk lett! 4×4 på 80kg, og jeg kan seriøst føle min nye pers nerme seg, endelig! Jeg har vel igjen økten I morgen/torsdag og på neste mandag før jeg skal klare 105%, da altså ny pers med et par kg. Min nåværende er 102,5kg, så jeg må vel prøve meg på 107,5 tror jeg. Jeg håper så sjukt jeg klarer det.

BPnj_3OjV8P

Markløft er jo den eneste øvelsen jeg har noen form for mål med å bli bedre I fordi det går ikke utover skuldra. Men likevel; SE baksiden av skuldra I videoen. Det er noe rart som skjer der som jeg aldri har sett før ihvertfall, men bruker tross alt nesten aldri singlet, så det kan hende det er helt normalt.

Nå blir det ihvertfall mere focus på cardio og kosthold fremover. Har begynt såvidt med yoghurt eller knekkebrød som måltider før middag, og skal etterhvert få inn bedre tidsrutiner også. Hver tredje eller fjerde time har alltid fungert bra tidligere, så da er det nok den jeg går for da også, og I januar så blir det tilbake til kostholdsplanen.

Hvis noen lurer på hvorfor jeg absolutt skal vente til januar så er det så enkelt som det at det er en prinsippsak, for ingenting som starts opp I Januar fungerer (som oftest).

Hva er din favorittøvelse?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg