Snøklar!

I helgen var jeg og Andreas på kjæreste/shoppingtur til Trondheim, og gjett om jeg fikk meg mange kupp!

Første jeg kom over var denne rålekre Volcom-buksa.

Alltid digget galakse-mønster, så det var ingen tvil selv om jeg har en drøss skibukser fra før av.

Jeg hadde også sikla over et par briller siden før jul, så denne gangen SKULLE jeg ha de.

Den linsa som er på gir ‘rødt lys’ som tydeligvis skal hjelpe når det er flatt lys og vanskelig å se. Det var også med ei gul linse som jeg egentlig ikke veit helt hva er god for.

Tredje tingen er noe jeg alltid er på vakt etter; snowboard sko. De jeg har er godt og vel ti år gamle, så de har lenge vert modne for utbytting, jegg fant etter å prøvd utallige boots et par som passet, og de var råkule!

Det som er litt gøy var at da vi kom hjem fra turen er st vi fant ut at jeg hadde ikke bare et, men to par stående hjemme også…

De til høyre er de gamle som jeg egentlig kan kaste, de til venstre er Andreas sine fra tenåra som er så og si ubrukte og som jeg skulle ‘arve’. Jaja er vel ikke feil å ha i reserve?

Da jeg likevel hadde anskaffet alt som trengs av utstyr kjøpte jeg meg like godt en ny hjelm da den gamle er av tvilsom kvalitet (Europris, 2006).

YES det er en barnehjelm, og ja det var med briller så jeg hadde egentlig ikke måtte kjøpt de andre, men kjøpt er kjøpt og det er en helt annen kvalitet på de andre brillene.

Så da er jeg helt klar for action til helga så lenge snøen holder seg!

Kommer et innlegg til om de andre tingene jeg fikk kjøpt i helga senere, nå er det natta her, og i morgen begynner formiddagsuka mi!

Ha ei flott og aktiv uke alle sammen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg