Wishlist!

Jeg har vert skikkelig fæl til å finne klær på nett for tiden, og jeg ser at jeg kommer til å bli relativt blakk til sommers skal jeg kjøpe alt. Det er et par plagg jeg bare er hel nødt til å ha, men samme problem med de som i de i mitt andre innlegg; Det viser mye hud, og i mitt tilfelle – valker.


Digger den “baggy” avslappa looken. Perfekt sommerkjole når man egentlig ikke gidder å pynte seg, for det ser jo overraskende bra ut med bustete hår og evt. chunky smykker og slippers. Den kan styles opp og ned alt etter hva man skal.


Denne er kjempesøt men jeg er litt skeptisk til den formen. Jeg vet jo ikke hvordan kroppen min er om en mnd eller to, men sånn som jeg er nå kan jeg ikke ha sånne kjoler fordi jeg har for store bryster, ja jeg vet det er kvalmt å si sånn, men jeg har andre kjoler med samme utforming og de ser ut som telt på meg. Ikke spesielt flatterende.


Jeg synes det er knallsøtt! Dessuten har jeg en hel haug med crop-tops som jeg gjerne skulle hatt et high waist skjørt til.


Denne er veldig elegant og null “utfordrende”. Det er ikke sånn at jeg frykter å bli invitert på en “country club” eller et palass akkurat, men det er helt sikkert andre ganger en sånn kjole kan være passende!


Har lenge lett etter kjoler som passer godt sammen med hvite sneakers, og her er den! Digger slike “Jersey-kjoler” egentlig. Jeg foretrekker kjole over alle andre klær fordi det er så sjukt behagelig å ha på, men de blir så alt for ofte seende ut som man tror man er med i gossip girl eller keeping up with the kardashians, og jeg er absolutt ikke så glamorøs og gidder heller ikke kle meg som om jeg er det.


Jeg hater gult og oransj egentlig. De er nederst av alle fargene etter min smak men oh my denne er råstilig! Husker ikke helt hvordan målene på kjolen var, men tror jeg er sånn 1cm unna at den passer i Large, så da blir det vel til at jeg bestiller den.


Elsker denne! Sånn som mange av de andre kjolene så funker den jo like godt til å bruke i syden som i byen eller på fest. Med riktig belte og smykker blir den jo perfekt til nyttårsaften f.eks. Dessverre så jeg på bildet av kjolen når den lå flatt på et gulv, og det er ikke samme kjolen som hun her har på, men de var såppas like at jeg tror det er verdt sjansen.


Elsker hvordan denne kjolen går fra “shopping i byen kjole” til “en kveld på byen kjole” bare med et par smykker og endret hårsveis. Dessuten digger jeg kjoler med åpen rygg.


Er egentlig ikke helt komfortabel i kjoler som har “bh” istedenfor en skikkelig overdel, men det kan endre seg når jeg får trimmet vekk litt av brystene mine når jeg begynner med diett. Hvem skulle trodd at jeg faktisk kom til å ønske å få vekk puppene mine… Rare greier!

Dette settet fant jeg faktisk akkurat nå da jeg bladde gjennom “handlevogna” mi på ebay. Det beviser bare hvor sjukt stort ebay er, for selv om jeg har brukt nesten hver eneste matpause på ebay har jeg aldri sett denne før. Det beste? Den ser akkurat ut som bildene i virkeligheten! Den var dessverre sjukt liten i størrelsen, så jeg er nok ikke i nærheten å komme inn i den med det første, men kanskje til sommers!


Denne er helt nydelig også, helt fantastisk, men størrelsene på denne går heller ikke opp til min nåværende størrelse, så det er jo litt motivasjon til å gå på diett. Men de to siste kjolene er den største motivasjonen min

De siste to kjolene er helt ‘der oppe’. De er så nydelige i mine øyne at jeg faktisk kan sitte og stirre på de bare fordi det gir meg glede. De er min største motivasjon til å stramme inn kostholdet kraftig om to uker. Da blir det seriøst vann og grønnsaker en mnd om det er det som må til. Jeg klarer faktisk ikke bestemme meg for hvilken av de som er finest heller, for de er så sjukt nydelige begge to.


Rent teknisk sett er det jo ikke en kjole, men samme det. Elsker fargen, formen, “Splitten” – ja alt egentlig. Jeg skal ha den her uansett altså, jeg bare må ha den, så da må jeg få vekk bilringene fort.

Over til “finalen”!


Den er så vilt nydelig at jeg finner nesten ikke ord. Eneste grunnen til at den ikke allerede er på tur hjem til meg, kjøpt og betalt, er fordi jeg finner ingen selgere på Ebay som har bilde av kjolen på et gulv, kleshenger eller utstillingsdukke. Det bruker som oftest å være “fasiten” på om man får det man ser på et bilde eller en billig kopi.

Så selv om enkelte av plaggene kanskje ikke vil se nøyaktig ut som på bildene så vil jeg si at 1200,- for alt dette er et sjukt kupp (så lenge plaggene kan brukes)

Jeg har vert uheldig et par ganger og bestilt klær som ikke har vert i nærheten av samme kvalitet som originalbildene (Veldig ofte supergjennomsiktige kjoler), men har lært triksene for å finne hvem som er ekte og falsk da. Jeg tenker faktisk på å lage et innlegg hvor jeg gir litt tips til hva man burde se etter i en Ebay annonse for å finne gode tilbud og ikke stygge og dårlige knock-off’s.
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg