God jul!

Julaften ble for første gang feiret i mitt og Andreas sitt nye hjem. Mamma, besteforeldra mine, min bror og min brors kjæreste kom og feiret dagen med oss. For å være på den sikre siden ble det disket opp ikke mindre enn fire retter. Lutefisk, svinekam, to typer kjøttpølser og pinnekjøtt. Det ble naturligvis rester, men det er deilig å ha noen små raskere måltider nå i romjula når det er full fres nesten hver dag.

I dag hadde vi brunch med familien til Andreas, og middag hos mormor. I morgen skal vi være med på middag til et vennepar av Andreas sine foreldre, på tredje juledag skal vi til Andreas mor og først på fjerde juledag kan det hende vi får en hjemmedag! Det går ikke an å klage over at man får mat servert, men det er selvfølgelig bittelitt stressende å ha steder man må være til bestemte tidspunkt hver eneste dag.

Elsker likevel julen. Man er jo alt for dårlig til å besøke familien til vanlig, men jula er jo for familien så man prioriterer å få besøkt alle og det gjør vi!

Jeg har tenkt å lage et annet innlegg for alle de flotte gavene jeg fikk fra venner og familie, så det kommer så fort jeg har klart å fått oversikten!

Håper alle nyter julen og det som hører med, så blogges vi senere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg