Hvem tror DU at jeg er?

Spør jeg venner hva de mener om meg, så sier de som oftest at de synes jeg er naturlig pen og slank, eller at jeg har bra ræv (Ja enkelte sier faktisk det). Det er jo ingen som har lyst å være 100% ærlig med vennene sine om de ser at du har lagt på deg, eller hvis du ser ustelt ut! Samme når det går på personlighet. Livlig og morsom, for det meste. Noen har gått så langt som å kalle meg for en god og trofast venn som de er glad de har, men det har jeg vanskeligere for å tro på.

Heldigvis får jeg av og til en og annen 100% ærlig kommentar, gjerne fra kollegaer da de er menn over 40 med bein i nesa og nedsatt filter etter 20-30år i en fabrikk. Senest denne arbeidshelga fikk jeg spørsmål om jeg ikke skulle be den andre lærlingen om å få låne hårbørsten hennes, fordi jeg var så bustete. De kommenterer matvanene mine til stadighet, og mobber meg når jeg er morragretten. Sånn synes jeg er hærlig, og jeg blir ikke det minste fornermet heller.

Brutal ærlighet er noe av det aller beste jeg vet. Dessverre tror ikke de fleste på meg, og jeg tror ikke de tørr å være helt ærlig, hverken det som angår utseende eller hvordan jeg oppfører meg.

Jeg lurer på hva folk ville sagt om meg, hvordan de ville forklart meg til noen som aldri har møtt meg. Hvordan jeg ser ut, hvordan jeg oppfører meg, hva de virkelig synes om meg.

Hva ville gjentatt seg flere ganger? Det at jeg elsker trening er nok uten tvil en beskrivelse de fleste ville bruke, det er veldig gjennomskuelig, men utenom det? Er jeg morsom, eller har jeg dårlig humor? Er jeg blid og trivelig eller egentlig ganske sur og negativ? Hvordan ville de beskrevet utseendet mitt? Naturlig eller ustelt? Har jeg selvironi eller blir det oppfattet som selvhat og dårlig selvtillitt? Smart, dum eller gjennomsnittelig?

Jeg er så nysgjerrig på om andres oppfatning av meg er helt annerledes enn hva jeg tror.

Så jeg har et spørsmål til dere. Om du er innom bloggen min for første gang, om du er fast leser eller om du kjenner meg personlig; Hvordan ville du beskrive meg, hvis du skulle fortelle om meg til noen andre?

Her er det lov å være helt brutalt ærlig. Frekk om du ønsker det til og med. Fjern alle filter du måtte ha og fortell meg akkurat hvem du mener at jeg er! Er du tøff skriver du navnet ditt, jeg kommer aldri til å dømme andre ut fra deres mening om meg, men det er også lov å kommentere anonymt hvis du synes det er ekkelt!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg