Ønskeliste til jul!

Når folk spør “hva ønsker du til jul” fryser jeg helt og kommer ikke på en eneste ting, men sånn som nå får jeg en overflod av idèer av ting jeg ønsker meg, så da fiser jeg like godt sammen et innlegg over hva jeg ønsker, så kan jeg bare sende de som spørr inn hit!

#1 – God skulder!
Yeah I know de fleste kan ikke hjelpe meg med ny skulder, men det er sykt mange ting som hjelper meg i riktig retning!
Inflammin tabletter fra Life, støtte/K-tape, biofreeze gel, spikermatte og ‘gym ringer’ til oppbygging når den tid kommer.

De fleste mener vel at kosttilskudd og kuldegele er dritgørre gaver å gi, men de blir satt pris på, for tro meg når jeg sier at jeg har andre ting jeg heller bruker pengene mine på!

#2 – Alt av skjønnhetsprodukter!
Jeg er ikke akkurat den som ordner meg så sykt ofte så jeg prøver å se så bra ut som mulig uten å måtte tenke på sminke, men gidder aldri å bruke penger på det heller siden jeg heller kjøper treningsklær og donuts.
Vippeserum, hjemmefarging til bryn og vipper, ansiktsmasker, hudkrem, hårmasker, antihudormserum(what?), kvisekrem/ansiktskrubb, b-vitaminer. The list goes on..

#3 – Adidas Originals!
De har seriøst mekka så sykt mange råkule klær i år (og i fjor) at jeg blir litt målløs. Har jo egentlig lyst på alt så da burde det jo være enkelt egentlig.

Disse tre er storfavoritter på Nelly, men som sagt, alt fra originals er sykt rått (utenom den svarte buksa med hvite striper på siden som alle har). Loveit, og blir nok shopping – etter jul.

#4 – RWDZ
Runwaydreamz shortser er og vil alltid komme til å være på alle ønskelister og “inspo-innlegg” jeg skriver uansett. I mitt hode er de tidløse, og jeg håper de aldri slutter å produsere ‘klassikerne’ selv om de har endret stilen litt i det siste.

#5 – Hårfarge!
Jeg har jo store planer om å farge håret i ei litt mer fancy farge til våren, slik at jeg kan bleike det vekk til sommeren kommer hvis det ikke går vekk naturlig eller ikke blir fint. Jeg kunne tenkt meg regnbuehår å da trenger jeg mange farger.

#6 – Nerdete greier!
Elsker alt som er litt nerdy. Jeg er stor fan av Harry Potter, Twilight, Vikings, The Hobbit, Lord of the Rings, Game of Thrones og alt som er pirat relatert (Black Sails, PotC) egentlig, så nerdete greier er spot on. Teite t-skjorter, sokker med galtvorthusene på, tryllestaver, sverd, smykker eller ‘pins’ relatert til any of the above er utrolig innafor med meg. Har jo seriøst star wars julekalender i år, og jeg har ikke engang sett alle filmene.

Skjønner godt om ingen av disse tingene over på bildet gir særlig mening, men google “Nerdy gifts for your retarded friends” så ordner det seg! Haha

#7 – Kurs!
Denne trenger ihvertfall utdypning.. Jeg elsker å lære, er interessert i det meste jeg ikke forstår helt, og gjerne det jeg forstår også. Har vanskelig for å sette meg ned å google svar på alle spørsmålene mine fordi jeg er “Ditsy” og fort ender opp langt fra subjektet som jeg først hadde plan om å sjekke ut. Derfor ønsker jeg kurs. Dansekurs, språk-kurs, kurs innen instrumenter, kosthold, treningsveiledning, massasje, anatomi – ja whatever egentlig! Har sykt lyst å lære akkorder og diverse på piano, og spansk er #1 på lista over språk av interesse. Bøker (Lærebøker, språkbøker, musikkbøker) er selvfølgelig også helt supre!

Kjenner jeg egentlig er tom for idèer nå, men synes jeg har dekt et relativt stort spekter innen alle prisklasser og tilgjengelighet, så jeg sier meg fornøyd!

God jul da!

2 kommentarer
    1. Skal til Vegas i morgen å være nerd der 😛 Jeg samler på retrospill og gamle figurer fra barndommen 😛 så må jo se om ikke jeg finner noe der 🙂 Mine ønsker lar jeg være for meg selv, da mye av de er dyre ting jeg ikke vil la andre kjøpe til meg 😛

    2. schegg.no: Det er vel ikke uvanlig at jo eldre man blir, jo dyrere er det man ønsker seg (mtp at man har råd til det meste selv). Ser for meg at de har mye kult i Vegas da 😀 man trenger faktisk ikke dra så langt heller! Så de hadde rått mye på Outland i Trondheim da jeg var der også, mange sega og nintendo 64 spill iallefall!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg