Betent i sjela.

Så det viser seg da altså at uansett hvor flink jeg er. Uansett hva jeg spiser, trener eller ikke trener så kommer jeg til å få betennelser.

Jeg begynner å bli god i skuldra, jeg sier absolutt ikke den er 100% men langt bedre enn på lenge. Dessverre kanselerer alltid en god ting ut en annen. Jeg har betente håndledd. Begge to.

Ikke spør meg hvordan. Jeg trodde ikke jeg hadde brukt hendene på dødslenge for å avlaste skuldra, men har nok overbelasta håndleddene for å hvile skuldra på sett og vis, så nå sitter jeg med betente håndledd, ei skulder på bedringens vei og beinhinnebetennelse. Jeg testet jo å hoppe litt tau. I crocs. Vel og merke. De er fremdeles vonde.

BNMlp_2DcAz

Nå har jeg en to-ukers kur med arcoxia og må naturligvis kutte ut all overkroppstrening og annen trening som involverer armer og skuldre frem til da. Helst sikkert ytterligere ei uke etter kuren er over også før jeg gradvis kan bygge opp igjen. Det er skikkelig bedritent at hver gang noe går rett vei så må noe annet lide for det.

Jeg vet at det eneste som funker er treningsfri. LENGE. Jeg vet ikke om jeg takler det, og det ser ut til eneste alternativet mitt innenfor trening er gåturer og beintrening uten vekt, som funker greit nok for enkelte men jeg tror jeg kommer til å bli rastløs. Vi får se hva som skjer. Jeg er bare så lei av at det alltid går galt. Jeg tror jeg er feil skrudd sammen.

God helg liksom.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg