Booty workout.

Prøver å være forsiktig både med armer og rygg siden jeg har tynt begge ganske heftig i helga, og jeg vet jo ikke om jeg er betennelsesfri i skuldra heller – Derfor ble det rumpe/hamstringøkt!

Begynte med Hip Thrusters med vektstang.

Rep og antall var fordelt sånn;
10 x 40
10 x 45
10 x 50
10 x 55
10 x 57.5
10 x 60
10 x 62.5
10 x 65
10 x 70
10 x 72.5

Jeg fulgte bare etter Andreas som kjørte Clean and Jerk 1 rep på 2 min  (da altså 1 rep på 2min, resten av tiden var hans pause og min ‘go time’)

Så kjørte jeg lett Romanian Deadlift. 10rep, 30kg, 35kg og 35kg.

Deretter kjørte jeg step-up. 20 rep med kroppsvekt og 2 x 20rep med 10kg vektskive i hver hånd.

Så knota jeg litt i et ‘kick back’ apparat. Først 2 runder ala 20rep (10 per fot) på ca 80kg og 1 runde med 100+ kg (glemte å se på vekta, men var tresifret på slutten). Tar ikke vekt i apparater så høytydelig, føler det ikke er helt korrekt.

Hater slike rolige lavpulsøkter, men kjørte såppas hardt på kickbacksene at jeg både fikk puls og svetta så det rant, så ble litt digg likevel mot slutten!

Det beste med dagen var likevel å ta solarium! Begynner endelig å få farge så føler jeg ser mer fresh ut. Har mye å si for selvbildet sin del!

I morgen tenker jeg å kjøre ei kjerneøkt. Jeg håper jeg blir kvitt stølheta slik at jeg klarer å kjenne om skuldra faktisk er bra igjen. Nå skal jeg jobbe frem til klokka 6 og da har jeg vert våken i 22t zzzZz…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg