AU!

Jeg har seriøst så vondt overalt nå at jeg ikke har ord for det engang. Jeg er så støl, banka og på grensa til betent både her og der. Ikke skjønner jeg helt hvordan det har forekommet heller siden jeg ikke egentlig har trent hverken eksepsjonelt hardt eller uvante øvelser (sett bort fra hip thrusteren).

Jeg har vondt i legger, rygg, fremside lår, bakside lår, nakke (muskelknute på ryggen) ømme skuldre grunnet frontbøy, øm nakke grunnet tåhev i smithmaskin. I could go on.

Eneste plassen jeg ikke har vondt er skulderblad (sett bort fra muskelknuta) og underarmer!

I kveld har jeg bare èn ting jeg egentlig kan gjøre, og det er aktiv restutisjon akagåing/lett jobb eller elipse og uttøying. Jeg er alt for dårlig på å tøye for meg selv, så det er jo ganske greit å på en måte MÅTTE gjøre det siden hviledag er uaktuelt, hadde det senest på lørdag og torsdag før der.

Hvis noen har noen sykt gode tøyeøvelser så må dere gjerne komme med forslag!

3 kommentarer
    1. du burde prøve foam rolling, du kan finne foam rolling guider på nettet slik at du får gjort det på alle muskler! det som funker for meg er og ikke tøye etter en hard økt men kunn bruke 5-10 min på og foam rolle. Er bedre og ha uttøying dagen etter har jeg hørt. Jeg sleit værtfall mye mer med sårhet før jeg kutta ut tøyinga.

    2. julie: Det at man blir øm eller støl av tøying etter trening er jo helt sant, men føler liksom at man burde tøye litt også, siden det er rett etter trening musklene er varmest og kan strekkes lengst (Som igjen kan ha sammenheng med hvorfor man blir så sjukt støl av det også). Lå på foamroller og rockballs og tøyde masse i går, og føler meg mye bedre i dag egentlig! Tror det er litt prøving og feiling når det kommer til både trening og tøying, men skal teste å ikke tøye etter trening denne uka og se hva som skjer! Kjipt å ikke ha muligheten til å trene oftere enn annenhver dag fordi det er så vondt å bevege seg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg