Farger håret pastell!

På onsdag klokka 11 skal jeg til frisøren og farge håret i pastel farge(r)! Det var helt tilfeldig at ene frisøren på “Reidun’s” på Amfi senteret så et bilde jeg la ut på instagram, av at jeg hadde kjøpt en hårfarge i pastel “teal” og skulle farge det. Så da fikk jeg spørsmålet om jeg ikke ville være hårmodell for salongens nye pastellfarger istedenfor å farge det selv, og det sier man selvfølgelig ikke nei til!

Jeg har fantasert litt om hvordan jeg ønsker det skal bli, men jeg går selvfølgelig med på det frisøren ønsker for å best vise frem produktene/fargene!

De idèene jeg har er basert på om de ønsker å vise flere av fargene i det samme håret!

Regnbuehår, striper;

Regnbuehår, deler;

Ombre;

Her må jo noen lunde samme farger brukes, og den mørkeste nermest hodebunn, men hvilken farge som brukes er fullstendig likegyldig for meg. 

Det er jo disse fargeversjonene som jeg personlig synes er penest, men som sagt, jeg gleder meg bare til å få en sprekere farge i håret og går vel med på det meste!

Hva synes dere? Hvilket fargeversjon er penest?

#hår

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg