No more alcohol..

Nå er jeg faktisk dritlei. Vi hadde halloweenfest her på forskudd på fredag. Ja det var kjempekoselig (for det meste) men nå er jeg dritlei. Jeg er lei av å bli litt fullere enn jeg burde, og jeg er lei av andre folk som likens som meg blir litt for full. Jeg er lei av å stinke alkohol og føle meg direkte skitten i flere dager etterpå. Jeg er dritlei av å gå rundt og spise konstant i to dager etterpå. Jeg er bare lei. Jeg er blitt alt for gammel (Eller rett og slett er bare alt for utrent).

Dessuten nå som jeg er veldig redusert når det kommer til trening så tåler jeg mye mindre usunn mat og drikke før jeg legger på meg, så det er ikke verdt det.

Neste gang alkohol kommer i nærheten av meg blir kanskje etter konkurransen i Kristiansund. Vi vurderer å bli med på banketten om kvelden og da vil det nok bli et par øl eller et vinglass. Mulig jeg tar den helt ut og bestiller en eller annen overpriset drink til og med, men jeg har ingen intensjon om å drikke meg full. Deretter kommer jeg til å holde meg unna alkohol, sett bort fra et glass vin til maten nå i jula, frem til bursdagen min. Når vi kommer så langt ut i neste år er det jo fullt mulig at jeg ikke ønsker å feire uansett, men tiden vil vise.

Tingen er at med de riktige folka rundt meg har jeg det vel så gøy i edru tilstand! Når jeg har feil folk rundt meg gjør ikke alkoholen noe godt heller. Å drikke alkohol er veldig normalt, alle gjør det fra tid til annen, men jeg gidder bare ikke ‘fest’ mer. Jeg skal ikke sitte her å påstå at jeg har planer om å bli avholds akkurat, jeg er alt for glad i både øl og vin til å kutte ut det for godt, men å kutte ut festing/fylla, det tror jeg bare er positivt.

Jeg vil mye heller kose meg med god mat og en fil, enn mange timers fyll og to dager bakfyll!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg