Aurelia Borealis

Akkurat nå sitte-ligger jeg innpå hobbyrommet og ser på nordlyset. Dette er andre gang jeg har sett det, med nesten et års mellomrom. Jeg synes det er litt rart, har det aldri vert nordlys på Sunndal før, eller var jeg bare for blind til å se det?

Det er noe av det vakreste jeg har sett, spesielt i fjor da det var ti ganger kraftigere enn nå, og rett over huset vårt.

Jeg skjønner ikke hvordan folk ikke kan finne dette fantastisk, vakkert og et mirakel. Jeg vet jeg sikkert høres veldig hippie ut, men det er jo magisk.

Jeg er vel litt spesiell når det kommer til sånn, blir veldig lett fascinert, og faktisk litt rørt av alle de fantastiske tingene som finnes i naturen/landet/verden. Det er jo helt utrolig vakkert og jeg håper at jeg en dag får oppleve nordlyset i nordnorge!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg