Fantastisk dag og PR!

Jeg har hatt ei bedriten uke. Virkelig, helt uten motivasjon eller gnist.

Jeg har vert deppa over skuldra, skuffet over at jeg ikke kommer meg videre og forbanna over at jeg prøvde å snatche når jeg vet jeg ikke tåler det.

Det har vert banning, kasting av gjenstander (ei brødfjøl ja) og grining, men nå føles det bedre.

Først og fremst var jo gårdagens tur balsam for sjela. Det å komme meg ut og gå i naturen og ikke minst å tilbringe tid med familie (min bestefar som var guide på turen, og mormor som gikk til Vollasetra)

Dagen idag har ikke vert noe dårligere. For det første har massasjen gjort at jeg er dritstøl på baksiden av skuldrene, men jeg føler ingen smerter hverken i skulder eller underarm.

Jeg og Andreas spiste en god frokost før vi dro på kjøpesenteret og møtte Tora. Det var godt å møte henne igjen etter hun flyttet. Sist møte ble alt for kort og raskt avbrutt i Trondheim.

Deretter møtte vi Kalle, Kristina og Fredrik. De skulle spise med familien, så vi andre dro på Timian og spiste lunch med Kolbjørn.

Vi shoppet, tulla med hverandre, fant sånn ca 100+ ting jeg har lyst på men ikke råd til og det var utrolig gøy!

Etterpå dro vi på trening, Kolbjørn og Andreas kjørte Markløft og mye kult jeg skulle vert med på men ikke kan. Jeg kjørte ca 100 mageøvelser (ikke for å overdrive men det føles sånn)

Det er første gang på lenge magen min har SVIDD av trening, så det er bra da.

Jeg ble delvis med på avslutninga deres som var 30/30 i 5 min med Hoppetau og sumo deadlift. Jeg kjørte uten kule på deadlift og vi kjørte 60 hopp istedenfor 30 siden vi ikke tar doubleunders.

Når vi var ferdige med det og vi trodde vi skulle dø, så kjørte vi likevel 10-20min med double-under testing. Jeg klarte TO uten å tulle det til. Ikke på rad, men uten å stoppe mellom og jeg ble så glad at jeg sikkert piska meg overalt!

video:video

Jeg var dekt i striper etter all piskingen oppover armene mine!


//Vises jo nesten ikke på bildet da, men det var utrolig tydelig i virkeligheten!

Etter dette så dro jeg, andreas og kolbjørn hjem til oss og så “Warcraft” og spiste Taco!

Altså, alt jeg har å si er at dagen og helga har vert fantastisk. Jeg har fått alle elementer av det som gjør meg lykkelig denne helga; Trening (med noen form for fremgang og verdi) god mat, venner, familie og underholdning!

Nå ser vi på crossfit på youtube! Alt av relays, konkurranser, open og team events! This has been a great day!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg