Påmeldt konkurranse!

Venstre skulder er fremdeles ikke i nærheten av bra enda, den er vel om noe blitt værre enn før. Det låser seg til stadighet opp nakken og ut mot skuldra, og prikkingen rundt håndleddet er tilbake, likevel nekter jeg å gi meg.

Combat Kristiansund er en Crossfit-konkurranse den 19 November. Man melder på lag av 3 (må være blanding av begge kjønn).

Jeg skulle egentlig være med i fjor også, men den gang var “buy in” 50 pushups fordelt på gruppa. Selv om mengdefordelingen var frivillig måtte alle ta minimum én. På denne tiden klarte jeg ikke en halv push-up engang – i tillegg til at jeg skulle på jobb.

Følelsen av å sitte på arbeidsplassen og se det rase inn med notifications fra eventen med at laget ‘mitt’ gikk videre til event 3 var bittersøtt, men medt bittert. Jeg bestemte meg for at i år så skulle jeg være med uansett, og det skal jeg også.

Jeg vet at 5 uker er knapt med tid å bli kvitt en betennelse, men så lenge jeg er forsiktig med skuldra bør det være tilstrekkelig for å ihvertfall klare konkurransen hvis jeg tar på meg ekstra mye av beinøvelsene.

Jeg gleder meg helt sykt til å delta på dette! Det blir helt rått, både å trene crossfit i seg selv, å få konkurrere sammen med venner og mot folk jeg har respekt for, og ikke minst å møte mange folk som elsker det samme som meg!

Så får skuldra bare “briste eller bære”!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg