Winter is coming.

Det har begynt å dukke opp fler og fler tegn på at vinteren kommer bare siste uka..

Jeg dusjer i varmtvann, for eksempel. Jeg dusjer normalt i vann rundt 20-25grader, og ja, det er relativt kaldt.

Softshell jakka er hentet opp fra kjelleren, og lårsokkene har blitt tatt i bruk for å ikke fryse ihjel.

Jeg venter heller ikke på at kaffen skal bli lunken før jeg styrter den, den brukes nå som en kilde til varme. Ja selv de jeg jobber med har begynt å skru på varmepumpene rundt om kring.

Ja, det er rett og slett dritkaldt på morgen og kveld, det er typisk trist høstvær med tung tåke og alt er vått. Det er faen ikke rart at 50% av unge jenter i Norge spiser lykkepiller, for dette er faenmeg deprimerende.

Jeg hater virkelig høsten. Verste årstiden, da vil jeg heller ha bitende kulde og 3 meter snø.

Men nå skal jeg slutte å klage, for livet er faktisk veldig bra! Dette er siste skift hvor jeg må stå opp klokka 5, så er det bare to EM-skift før det blir langhelg til mandag formiddag! Jeg har begynt å sette veldig stor pris på de dagene jeg går hjemme på hverdag, mye bedre enn helga faktisk, for den blir alltid rotet bort på tull likevel.

Målene for friperioden er å male ferdig trappa i kjelleren, lese en av bøkene som jeg leser nå (kommer innlegg om den senere) og kanskje jeg skal begynne på en ny tegning! Ellers har jeg bestemt meg for å kjøre kostholdsplan de dagene jeg ikke er på jobb og evt. av og til på ettermiddags-skift/nattskift! Grunnen til at jeg dropper det på formiddag er for da har jeg hverken mulighet å lage frokost eller å mekke noe storslagent på jobb (Eggesalat uten dressing som har vert i kjøleskapet et halvt døgn frister heller ikke å ha med på formiddagsskift.) Uansett så skal jeg begynne med dette kanskje allerede i morgen når jeg står opp! Jeg må handle inn en del da selvfølgelig, så vi får se om kontoen min tillater det.

Ha en fin søndag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg