Tegning – Vikings!

Det var en lang prosess, men jeg ble ferdig. 

Har aldri tegnet hverken ull, skjegg eller trestubber før, så det var mye nytt for meg, men en erfaring rikere.

Jeg må innrømme at selv om det finnes sykt mange av akkurat denne tegningen (eller denne karakteren i den her posituren) som er veldig mye bedre enn min, så er jeg fornøyd. Det er nok den beste som jeg har tegnet, og jeg skal bli flinkere til å se på det positive istedenfor det negative i alt jeg gjør.

//In process

//Done

Men nå har jeg gitt meg selv litt skryt her, så nå er det deres tur! Gi deg selv et klapp på skuldra, tenk at du gjør det godt, og tenk på alle de som setter pris på deg!

God helg!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg