Trening 230916

Dagens trening ble litt for rolig for min del, og føler egentlig jeg fikk utrolig lite ut av den, men bedre litt enn ingenting! Jeg må bare tåle å ha litt lavgear på treningene mine, for det viktigste er uansett at skuldra blir bra!

Treningen var som følger;
Oppvarming med lårpress, ca 60rep på 55kg, 10 på 100kg

20×3 Utfall ned fra step-kasse
10×3 Butterfly sit-up
20×3 Step up (knehøyde)
10×3 inverted sit-up
10×3 Hip Thruster

Jeg ble jo litt svett, men kjenner ikke noe av treningen nå lengre, så om det hadde den helt store effekten vet jeg ikke.

I morgen skal jeg ha min første DT (dagens trening) gruppetime på Impulse, og jeg gleder meg helt sikkert mer enn de som skal delta!

Jeg kommer til å kjøre 10min EMOM, 20min AMRAP og 10min AFAP! Siden en time er 60min totalt har jeg da 20minutter til forklaring av oppsett, oppvarming og uttøying (som jeg håper holder!)

Dette blir sykt morsomt!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg