Betennelse, halvmaraton og skjønnhet.

Tre ting som jeg føler er verdt å nevne.

Betennelse.
Jepp, skuldra er igjen betent og ødelagt. Altså, ikke helt ødelagt men ødelagt nok til at den må være helt i ro lenge, og brukes veldig forsiktig enda lengre. Så den er ute av drift en liten stund fremdeles.

Halvmaraton.
Siden jeg ikke kan bruke skuldra i heletatt kan jeg heller ikke holde stang hverken på rygg eller i clean og ta knebøy, så da kjørte jeg like godt 30minutter air-squat. Jeg kjørte ca 20rep i minuttet og endte på 606repetisjoner! Den henger i enda etter fredag for å si det slik, men korsryggen fikk det faktisk verst. Her er et lite klipp ca 5min før jeg var ferdig.

video:video

Bare ignorer faktum at kjæresten raper mens han filmer… Haha!

Skjønnhet.
Jeg hadde jo egentlig gått fullt inn for crossfit, og hadde alle intensjoner om å bli “Stor og sterk” og ignorere hvordan kroppen ble seende ut som et resultat, men jeg klarer det ikke. Kreatin og store måltid har gitt med èn ting og det er 3kg mer å bære på. Derfor skal jeg prøve å spise magert og sunt i tillegg til å øke aktivitetsnivået. Da altså gå og jogge mer. Jeg ønsker bare å bli “lean”, stram og markert, og det oppnår jeg ikke ved å spise brød med prim eller gryteretter hver dag. Jeg har også kjøpt en shampoo som lysner håret, og skal prøve å ta sol 1-2 ganger i uka fremover, både fordi jeg ønsker å bli brun, og fordi det hjelper mot/forebygger vinterdepresjoner. Målet er å bli superbabe i vinter, booyah. Just kidding, men jeg må gjøre noe for å få opp igjen selvtilitten som falt i gulvet og knuste da jeg gikk på vekta sist.

Hva har dere gjort i det siste?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg