Sterk kropp seminar!

Da er vi på tur til Trondheim for å delta på ‘Sterk kropp’ seminaret i regi av Hit the Gym!

Det er heldigvis hviledag, for jeg tror det blir en del teknikktrening i morgen. Ikke noe overlag tyngdemessig men likevel slitsomt når vi skal holde på hele dagen. Håper bare det ikke er noe særlig løping, hopping eller gåing med tanke på ankelen, men får bare surre den inn i teip før vi drar dit i tilfelle!

Bilettene var vi så heldige å få gratis av Allan Fallrø, som er en av arrangørene og som skal ha opplæring på seminaret. Det blir utrolig gøy tror jeg! Bare synd vi ikke har mulighet å delta begge dagene, siden jeg har kettlebell-opplæring klokka 13 på Søndag. Hadde vert utrolig kult å møte Lasse Tufte og Funkygine! Men det får bli en annen gang!

Jeg lover også å dele all den kunnskap jeg får denne helga med dere, så stay tuned!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg