Overtråkk..

Ja, da har jeg jo klart det nok en gang.. Jeg tråkket over og vrikka foten min idag, og sånn helt egentlig var det forventet.

Jeg har jo endelig blitt bra i skuldra. En og annen murring får jeg fremdeles, men jeg klarer å bruke den! Så da må jeg jo ødelegge noe annet. Sånn er det bare, jeg kan aldri være helt frisk.
Jeg skal likevel ikke bli for negativ – for det føles ikke ille. Jeg tror ikke noe er “ødelagt”, men jeg det er vondt hvis jeg bøyer ankelen, uansett vinkel og retning, så jeg halter rundt som en tomsing.

Dagens økt (Med unntak av wall-ball og OHS) var snill med beina, så kom meg gjennom den uten å risikere noe med tanke på ankelen! 

video:video
Må si det er enklere å ta burpee på en fot, enn med ei arm – som jeg da måtte gjøre da jeg hadde ødelagt skulder.

Hvis videoen ikke kommer opp, kan dere sjekke den ut på Instagram! Jeg legger ut bilder eller videoer nesten hver dag.

Nå skal jeg sove med foten (Og hodet) høyt hevet i håp om at det allerede er litt bedre i morgen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg