Tjukkdilemma.

Som tidligere nevnt har jeg begynt med en tyngre og tøffere treningsplan. For å klare å restituere godt nok og ha energi til disse harde treningene har både jeg og kjæresten brukt Kreatin i denne perioden. I tillegg spiser jeg bortimot det jeg føler for naturligvis med noen restriksjoner (sukker).

Dessverre vet jeg at dette ikke er helt bra for meg. Jeg frykter veldig vektoppgang, for jeg jobbet jo så vanvittig hardt for å komme hit jeg er nå, og har som mål å gå ned ytterligere 5kg.

Er det verdt det?

Vet jo at det er begrenset hvor mye jeg klarer å legge på meg på en måned, for når treningsplana er ferdig så kommer jeg til å gå tilbake til kostholdsplana og slutte med Kreatin igjen - men det kan jo faktisk koste meg en måned ekstra på plan før jeg når målvekt!

Jeg tror jeg rett og slett må holde meg unna vekta og målebåndene i 17 dager og uten å se for mye i fullkroppspeila. Jeg har jo veldig lyst å kjøre lavkarbo igjen, men da må jeg ha kostholdsveileder slik at det blir gjort rett.

Uansett så trives jeg så utrolig godt med hvordan vi trener nå, at hvis jeg må velge mellom å være slank eller trene som dette - så velger jeg treningen. Kommer til å skrive om økta fra i går senere, for den var veldig moro selv om håndledda mine er helt ødelagt idag!

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

hits