Hviledagen holdes hellig.

Selv om vi virkelig trengte denne hviledagen så har jeg vert litt rastløs! Jeg fikk helt ut av det blå veldig lyst til å ta push-up. Har også gjort masse fornuftig! Jeg har vasket, hengt opp og bretta klær – klipt plen og luket blomsterbed!

Men jeg skal ikke skryte på meg så alt for mye her. Mellom hver fornuftige ting jeg har gjort, så satt jeg innpakket i pledd og spilte Far Cry Primal, så avslappet har jeg vert likevel!

Avslutta kvelden med sunne havrevafler søtet med Sukrin Gold og Black Sails!

Til slutt er jo naturligvis ingen hviledag fullstendig uten massasje!

Denne “Whee mee” massasje roboten kjøpte jeg på XXL til den nette sum av 199,- men må ærlig innrømme at den faktisk ikke er verdt mer med tanke på at den bruker 3 AAA batteri som må skiftes etter 10min bruk sånn ca.

Men nå må jeg sovne, for jeg skal opp om 6 (!) Timer. God natt!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg