Første hviledag

Idag er det endelig hviledag! Jeg har trent hardt hver dag siden tirsdag, så selv om jeg elsker treningene mine for tiden så kommer det godt med å hvile litt.

Gårsdagens trening var svært clean relatert, med både10x3 og en amrap med 6 clean, 8 pull-up og 12box jump. Da vi til slutt var kommet gjennom økta og skulle kjøre en liten avslutning med bl.a markløft så hadde jeg ikke igjen grep i hendene på grunn av blemmer. Jeg følte faktisk for å brøle i smerte, bare av 40kg markløft, og da gjør det vondt altså. I tillegg så har jeg blitt flinkere til å slippe ned stanga på skuldrene uten å bremse den, så jeg har jo blåmerker på skuldre og kragebein.

I tillegg så har jeg så vondt i nakke og skuldre (kun stølhet forhåpentligvis) at jeg teipet meg etter alle kunstens regler.

Aner ikke om de faktisk funker, men har sett veldig mange crossfittere som bruker det, så noen form for effekt har det vel. Det føles ihvertfall godt, og de oppi nakken stremmer seg jo om jeg lar hodet falle fremover, så da slipper jeg “kontornakke” i det minste.

I morgen er det vist ei relativt tung helkroppsøkt på plan, og på onsdag (tror jeg) det er snatchetrening igjen. Jeg har gitt klar beskjed om at jeg ikke vil vite hva vi skal trene før samme dagen, rett og slett for at jeg liker overraskelsen (Og at jeg ikke rekker å gru meg om det er noe som gjør skikkelig vondt).

Siden det er hviledag har jeg lyst å ta for meg litt husarbeid, plenklipping og kanskje renske ut av blomsterbeddene en siste gang før vinteren slår inn. Siden jeg er ferdig allerede klokka 14 så får jeg unna ganske mye allerede før Andreas er ferdig på jobb, så da har jeg forhåpentligvis tid til å pleie mine andre hobbyer. Trodde jo at hobbyrommet var ferdig også, men siden det ikke er mulig å finne en passende bokhylle så må jeg jo lage og male den selv, så jeg har nok å gjøre på selv om det er en såkalt “hviledag”.

Ønsker dere en god mandag, og ei flott uke!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg