Long time no see!

Dette blir bare en liten (stor) update på hva jeg har gjort siden siste innlegg!

Forrige Onsdag hadde jeg min første time tilbake som instruktør etter sommeren! Da sto Tabata på planen og det var egentlig veldig deilig å være tilbake selv om det naturligvis har vert godt med ekstra fritid på kveldene og en ting mindre å tenke på.

På Fredag fikk jeg hilst på Fredrik, verdens skjønneste baby! Kalle og Kristina’s lille arving, og uansett hvor gjerne jeg skulle vist dere bilde av han så velger jeg å ikke gjøre det fordi det (i min personlige mening) brudd på personlige rettigheter eller hva jeg skal kalle det. Bare foreldre har egentlig rett til å publisere bilder av sitt eget barn. I min mening ja vel og merke. Uansett!

Lørdag var jeg og Andreas i Trondheim på shopping. Det ble noen bagger med småting, lamper og kjøkkenutstyr fra Ikea. Vi fikk også fler bæreposer fra Rusta med blandt annet gardiner og enda flere lamper! Bilder av innkjøpene kommer i eget innlegg når jeg roter meg til å ta bilder!

Jeg var naturligvis på New Yorker og fant meg 20 klesplagg, men klarte å legge tilbake alle plagg jeg hadde fra før av (altså, kategorisert i singlet, shorts osv) og endte med tre plagg jeg ikke har lignende av. En singletkjole som nådde meg midt på leggen, en cardigan på samme lengde og ei grå (charcoal) dressjakke i stretchstoff! Har leita lenge etter noe å kunne ha på i tillegg til en finere kjole som ikke er ullkåpe. Ikke enkelt å komme over må jeg si for har leita i mange år!

Vi var også så heldige å få i oppdrag å finne bodyer og sparkebukse til Fredrik som var utrolig nok veldig koselig! Jeg har aldri vert en av de som ‘smelter’ når jeg ser babyklær, men jeg gjorde egentlig det når jeg viste hvem som skulle ha klærne!

Søndagen gikk mye godt med på fjelltur! Vi gikk vel innom 3 ulike poster på en rundtur over Stortuva 1030moh! En helt nydelig fjelltur, med fantastisk utsikt så fort tåka letta. Eneste negative var at etter jeg kasta alle klærne vi brukte på turen, så havna det en flått på armen min. Kjente at det kilte rundt albuehøyde og der drev den å gikk søndagstur på armen min. Plukka den av (før den fikk satt seg) og spidda den kjentatte ganger med ei nål før jeg kasta den i do. Jeg er veldig makaber når det kommer til å drepe flått for jeg hater de krypa der så sykt. Don’t judge.

I går var en lite produktiv dag egentlig. Alt jeg gjorde var å være med mamma slik at jeg fikk meg innflytningsgave (et strykjern), var en snartur på besøk hos mormor og avslutta dagen på Impulse med en ekstremt lite produktiv treningsøkt. Fikk ingen inspirasjon eller glød til å gjøre noe fornuftig, så var bare en liten air-squat/sit-up wod, roing, ellipse og nedtrekk. Ble bare rot!

Dagen idag har på en annen side vert en av de dagene jeg ikke kan få nok av!

Det må nevnes at det var en litt “rusten” start på dagen da jeg voknet allerede 7, og la meg til å sove igjen etter å bladd gjennom facebook, instagram og sånn et par ganger. Det skulle jeg aldrk gjort for det fører ALLTID til søvnparalyse. 3 ganger ‘voknet’ jeg uten å faktisk vokne. Helt forferdelig. Men nok om det!

Da jeg faktisk vokna hoppa jeg rett ut av senga, spiste frokost og begynte med husarbeid men jeg så på tvserie. Jeg fikk vasket og hengt ut alt av klær, og bretta så og si alt som var tørt. Det er utrolig givende å få gjort unna så mye husarbeid på noen timer, mens man egentlig føler man slapper av! Litt før 14 inviterte Frank meg på joggetur, og vi endte opp på en sti jeg aldri har vert før. Jeg tror det ble en veldig bra – og ganske lang tur selv om det naturligvis var i pratetempo! Det finnes ingen bedre terapi enn å gå eller løpe i naturen og prate!

Etter løpeturen dro jeg direkte i dusjen og skrubbet meg med kjøkkensvamp (flåttpanikk) så dro jeg og Andreas ut og spiste middag på Timian! Etter det var det “straka vegen” i bursdag til mitt første fadderbarn, Carina! For ei hærlig og ikke minst sosial jente det er! Gratulerer igjen! (Ikke at jeg forventer at hun eller noen femåringer leser bloggen min akkurat.. haha)

Turen gikk derifra rett på Impulse for jeg skulle ha Stretching-time, og etter den var det møte med alle Impulse-ansatte, og til slutt tok vi bilder for å ha på ansattprofilene våres! Så det har gått i ett hele dagen egentlig, og det elsker jeg! Det kan bli litt mye noen ganger, og jeg har en og annen sint utblåsning om at “jag aldri får slappet av” men da skal jeg virkelig ha en dårlig dag, for dette er livet jeg har valgt og elsker. Det finnes ikke noe bedre enn de dagene som er helt fulle av planer og trening!

Så det var det egentlig! Det er i grunn det jeg har bedrevet med den siste tiden. Litt lite trening etter min smak men det blir bedre nå som vi får en liten periode med sol igjen. Det finnes ikke noen energidrikke som gir like mye energi som litt sol på kroppen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg