Innkjøp 060816

Idag fikk jeg kjøpt massevis av greier til kontoret, og alt var perfekt!

Jeg viste jeg måtte ha en kontorstol, men hadde aldri i verden sett for meg å finne en som både var god og fin, og det beste, den var på salg til 600,-! Jeg måtte også naturligvis ha et saueskinn til å ha i stolen – og det fant jeg også til den nette sum av 199,-

Fant også et par ting til å ha i sofa/sengen! Det var mest for fargene, men pleddet var helt nydelig mykt! Må være angorra eller noe så deilig som det var!

Men det virkelig store funnet var hotellputene fra Jysk! 2 puter på 100x70cm for 500,-!

Jeg er kjempefornøyd med alt jeg fikk, og jeg synes virkelig det ikke var dyrt!

Endte også opp med å kjøpe en enkelt trebokstav. Viste ikke om jeg skulle gå for egen forbokstav eller Andreas sin, men det ble hans sin!

Nå gleder jeg meg helt sykt til å få opp putene og alt det andre! Jeg tror det blir helt nydelig når det er ferdig!

Håper aller har en flott lørdag så langt! Kos dere resten av helga!

5 kommentarer

Siste innlegg