WOD 05/08

Da skal jeg fortelle at jeg har hatt ei rå treningsøkt! Vi er jo som sagt på hytta, så vi kjørte til Kristiansund rundt halv 9, var fremme rundt halv 11 og dro på Crossfit Kristiansund og deltok på 11timen, som idag var en begynnertime (som ikke betyr det var slapt akkurat!)

Det var 3 etapper, en oppvarmingsdel, en hoveddel og intervallroing som avslutning!

Hoveddelen var helt rå. Jeg klarer ikke å ta strake pull-ups, så jeg brukte blått strikk som var mye hjelp. Resultatet fra rundene skrev vi opp på ‘tavlene’ våre.

De to første rundene brukte jeg et tynnere strikk så da ble de akkurat like, deretter klarte jeg å øke med 3 reps de siste tre rundene! Med tanke på at jeg egentlig ga alt hver runde er jeg fornøyd med at jeg klarte å øke i det heletatt!

Helt fantastisk økt, som vanlig! Etter treningen dro vi på shopping, og jeg fikk tak i alt jeg var på jakt etter! Skal lage eget innlegg om det senere med bilder av funnene!

#trening #wod

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg