Oppussing av hobbyrom!

Som jeg skrev I forrige innlegg har jeg fått meg et eget rom til kontor eller kanskje heller et hobbyrom. I tillegg kommer det fremdeles til å være tilgjengelig som gjesterom skulle det komme besøk langveisfra.

Jeg har tatt på meg å organisere og dekorere dette rommet. Jeg har gitt streng beskjed om at Andreas ikke får gå inn og se før jeg er ferdig, og han får heller ikke vite noe om hvordan jeg dekorerer det, men jeg kjenner han godt nok til å vite at han ikke kommer inn på bloggen for å snoke uansett!

Planen er å ha det hovedsakelig hvitt med en del innslag av pastellfarger, inspirerende quotes på veggene og massevis med bilder av meg og venner rundt om kring! Senga som er der inne er en standard 120cm rammemadrass, og denne skal jeg fikse opp som en sofa/lesekrok. Jeg kjøpte et rosa lappeteppe I går og la over og det ble kjempefint, så nå trenger jeg bare sånn ca 10 store puter å ha langs veggene!

Jeg har funnet mye inspirasjon for å få hjelp til å visualisere hvordan jeg skal få det best mulig!



Jeg bare digger pelspledd/saueskinn!

Da jeg så denne tenkte jeg bare JA, jeg må ha myggnetting(?) over senga!


Jeg må også få tak I en slags kontorstol. Må bare bestemme meg for hva som er viktigst av comfort og stil, for det er ikke enkelt å skulle få begge!

Jeg begynte å male kontorpulten I går. Den blir naturligvis hvit, men jeg tenker å male skuffene på siden I 3 forskjellige farger! Det blir enten pastel blå, rosa og grønn, eller å bytte ut grønt med lilla. Men bare så det er sagt, til tross for bilde 3 her så er polkadotter helt uaktuelt! Haha!

Det er ihvertfall masse ideèr som svirrer for tiden, og så må jeg jo I tillegg få et system på alle tingene som skal være på dette rommet. Alt fra gavepapir til tapetkniver må jo få sin plass, og hvor jeg skal gjøre av all neglelakken har jeg virkelig ingen anelse om. Det blir ihvertfall spennende å se hvordan det hele ender opp! Jeg har jo ei trapp som skal males iløpet av snart også I kjelleren, så nå er det virkelig “haugen på”! Gleder meg til tiden fremover!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg