Interiør shopping!

Til tross for at vi har hatt hus før så har vi en del ting som mangler. Våre gamle gardiner passer ikke i det heletatt i den nye stua. Det meste av organiseringskoppene og slik som var på badet vårt var jo festet i vegg, så vi har jo hverken dokost, dorullholder eller tannkostkopp. Jeg har også vert så heldig å få et lite “kontor” i andre etasjen, og der trenger jeg jo pennholdere og slik, så nå er jeg “overalt” og ser etter aktuelle ting. Jeg må selvfølgelig kryssjekke med Andreas hva han tenker om de tingene jeg har funnet, men jeg har også lyst til å høre hva dere tenker!


Dette settet av Lene Bjerre er helt nydelig! Det finnes også i pastell-blå farge som er nesten umulig å finne noen plass! Dessverre blir det nesten 1000,- bare for disse tre tingene, og jeg har funnet mye større sett til under halve prisen, sånn som dette;

Dette marmorsettet er også helt nydelig, men for øyeblikket er dokosten utsolgt, å da er det jo ikke et større sett (og ikke like fint) som det over.

Derimot dette settet er fullstendig, og helt greit utsendemessig!

Det er veldig simpelt og kanskje noe kjedelig – men det er stilrent og man får mye for pengene! Dette settet finnes også i mange farger, så hvis vi har lyst å gå for noe freshere og mer spesielt så kan vi for eksempel kjøpe knæsjblått, eller kanskje grønt!

Dette er vel de mest aktuelle av de jeg har funnet, så gleder meg til å vise frem til Andreas!

Til hobbyrommet har jeg funnet mye stæsj, og jeg vurderer faktisk å gå for pastelfarger!

Denne har jeg sykt lyst på, men den koster godt over 1000,- og ikke vet jeg hverken hvor jeg skulle hatt plass å henge den, eller hvordan de skal klare å frakte det helt fra tyskland og hit. Ser for meg en ganske brutal toll også.

Her er bare et par ting jeg fant i riktige farger som jeg faktisk kunne tenkt meg! Miniatyr søppelbøtte til papirrester og avklipte tråd og hyssingbiter, og da penneholderne ovenfor!

Hva synes dere?

10 kommentarer

Siste innlegg