Norska!

Det er jo faktisk allerede gått ei uke etter jeg var på denne turen, men jeg glemte bloggen helt denne helga – så her kommer bildene fra turen!

Det var egentlig en liten tur. På Stikk ut plakaten sto det 3 timer tur retur, men jeg og Frank brukte 28minutter opp og ca det samme ned (men vi gikk så hardt på at vi nesten ikke greide å prate på tur opp da).

Turen var helt nydelig, både fordi turen i seg selv var veldig behagelig og fin å gå – og fordi vi var superheldig med været. En tur som er verdt og ta, og som jeg tørr påstå at hele familien kan være med på, trent som utrent!

Jeg har også en veldig spennende nyhet som jeg gleder meg til å dele med dere, men det blir et eget innlegg  om den saken!

#stikkut #fjelltur #tur #trening

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg