Innkjøp og DIY!

Elsker denne toppen! Dessverre føler jeg ikke at jeg kan bruke den. Jeg har fremdeles (og sikkert for alltid) for mye fett på magen til å gå rundt med magen fremme.

Shortsen er et DIY-prosjekt! Den var svart før, så jeg klippet ny form, dro ut trådene i bunn for å få en “fringe” og satte på nagler. Jeg har ikke fått til fargen helt rett, så enten må jeg prøve en runde til med bleking, eller finne farge. Har alltid ønsket meg en lilla shorts så kanskje jeg farger den.

Denne kjolen fikk jeg i går og jeg ELSKER DEN. Den er så behagelig, og eneste problemet er at den er bittelitt kort.

Denne shortsen kom i posten for noen dager siden! Elsker Levi’s og nå har jeg alle fargene!

Elsker shopping, og gleder meg alltid til posten kommer!

4 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg kom over bloggen din (tror det var deg i hvert fall) for noen år siden om jeg ikke tar helt feil. Da drev du og skulle ned i vekt husker jeg. Så fant jeg tilfeldigvis deg på insta, klikket meg inn her og bare måpte! Du har forandret utseendet ditt enormt! Du ser helt fantastisk ut! For en ståpåvilje du viser. Du har all grunn til å være fornøyd med kroppen din og innsatsen du gjør. Håper du får en fin dag!

    2. :): Hadde en annen blogg for noen år siden som var “skjult” da, uten navn og slik, så det er fullt mulig det var meg! Tusen takk for en nyyydelig kommentar! Nå gjorde du virkelig dagen min! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg