Siste innkjøp!

Glemmer alltid å legge ut når jeg shopper, så da får det bli et lite innlegg nå da jeg fikk en del ting i posten idag!

Måtte bare teste disse foundationbørstene da “alle” bruker de, og disse sløyfene er håndlaget og skikkelig god kvalitet så de har jeg to av!

Norrøna buksa fikk jeg som takk fordi at jeg hjalp broren min med å kjøre vekk noe søppel! Han hadde uansett vokst ut av den, så det er egentlig pent brukt arvegods!

Denne MÅTTE jeg bare ha da jeg så den. Tenker å bruke den som bikini når jeg finner en underdel som matcher.

Jeg skulle bare prøve å bestille undertøy på nett den ene gangen da bh’er er svindyre i Norge, men den var utrolig liten i størrelsen så usikker på om jeg noen sinne får så små bryster at den passer, men jeg har ihvertfall backup skulle det skje!

Så dette er en liten del av mine siste innkjøp! Kommer nok mange fler innlegg som dette fremover da jeg har en del å “ta igjen”. Blir alltid masse innkjøp om sommeren da vi reiser en del til forskjellige byer.

Nå skal jeg mekke mat og så blir det ei styrkeøkt til kvelds! Ha en fin Mandag alle mann!

8 kommentarer

Siste innlegg