Fjelltur – Flånebba!

Det ble som planlagt tur til Flånebba idag, og for en hærlig tur!

Været var nydelig,  lufta var varm og for det meste relativt vindstille! Det deiligste var jo at det faktisk ikke var noe vind på toppen, som jeg aldri har opplevd der før, så vi var utrolig heldig!

Var også litt gøy å gå på snø! Høres rart ut men det er litt spesielt å skulle gå på snø på sommeren (og i kort tights og joggesko).

“En dunge med stein på toppen” skrev jeg som bildebeskrivelse da jeg la ut bildet over på Facebook, og jeg håper at noen tror jeg ikke vet at det heter ‘varde’ og er menneskelagd! Opplever stadig at folk ikke forstår sarkasme (eller når jeg spiller dum), og denne gangen er nok ikke et unntak.

Utrolig hyggelig gjeng å gå på tur med! Det er også veldig godt når alle holder et relativt likt tempo, slik at turen ikke går i rykk og napp! Var et par ganger da jeg gikk foran at jeg var den som gikk fra som er godt å kjenne på da fjellformen var litt dårlig sist jeg gikk tur. Det går nok i bølgedaler slik som det meste.

Avslutter like godt bildedrysset med dette blinkskuddet av Neo som fikk kjeks på toppen! Han er virkelig en gledespreder og en fantastisk turkompis!

Jeg kjenner at jeg virkelig ser frem til noen dager med fri nå. I morgen skal jeg sove til jeg vokner av meg selv, så får jeg se hva dagen bringer!

Hvis dere vil se mer bilder kan dere gjerne følge min Instagram som dere finner HER!

3 kommentarer
    1. Oppi der settes det ofte rekorder. Husker et år spiste vi nærmere 70 pølser. Lurer på om ikke pølsesjefen hadde fylt pølseskinna med surstrømming fra andre verdenskrig

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg